Kerkdiensten

Elke zondag zijn er twee erediensten, om 10.00 uur en om 18.30 uur. De diensten worden afwisselend gehouden in het kerkgebouw van Neerijnen en het kerkgebouw van Waardenburg. Tijdens de diensten zijn we gewoon te lezen uit de Herziene Statenvertaling en te zingen uit de Hervormde Bundel van 1938. Gedurende de wintertijd zijn beide diensten in dezelfde kerk. Op zondag met de even–weeknummers in Waardenburg, de oneven weken in Neerijnen. In de zomertijd geldt het even-weeknummer voor de morgendienst in Waardenburg en de avonddienst in Neerijnen. We gaan er van uit dat de zondag de eerste dag van de week is. Zo is zondag 29 oktober 2023 de eerste dag van week 44, dat is tevens het begin van de wintertijd en twee maal kerk in Waardenburg. Een overzicht van de kerkdiensten vindt u in het kerkblad van onze gemeente ‘De kerk roept’ en op deze pagina.

Crèche

Tijdens de ochtenddiensten is er crèche. Bij de Waardenburgse diensten in het kerkelijk centrum ‘De Oude School’, en bij Neerijnense diensten in de consistoriekamer. Kinderen zijn vanaf hun geboorte welkom! Zowel in het kerkelijk centrum als in de consistoriekamer zijn boxen en kinderstoelen beschikbaar. Vanaf 5 jaar zijn de kinderen welkom in de kindernevendienst

Kindernevendienst

Om de week, tijdens de ochtenddienst in Waardenburg is er kindernevendienst in het kerkelijk centrum "de Oude School”. De kinderen komen eerst mee naar de kerk en voor de preek gaan ze naar hun eigen ruimte. Na de dienst kunnen de kinderen daar opgehaald worden. Er zijn 2 groepen: Jongste groep: 5 jaar t/m groep 5 Oudste groep: groep 6 t/m 8. Tijdens de kindernevendienst wordt de kinderen een verhaal verteld, waarna er samen over nagedacht wordt. Na het verhaal volgt de afsluiter....