Gebedskring

Bidden. De Heere God deelgenoot maken van gedachten, daden, vragen, beslissingen, overpeinzingen, dankbaarheid, blijdschap, zorgen, verdriet….
Hij weet de woorden al voordat ze worden uitgesproken. Maar Hij wil deze woorden ook van u en jou horen.

Iedere eerste maandag van de maand om 19:30 uur komt de gebedskring in de consistorie van Waardenburg bij elkaar om bijbel te lezen, te bidden en te zingen. Zij dragen het wel en wee van de gemeente op aan de Heer en vragen Hem om de leiding van de Heilige Geest voor onze predikant en de kerkenraad en natuurlijk voor de hele gemeente.

Iedereen wordt van harte uitgenodigd dit met hen te delen, zij verheugen zich er op om nieuwe gezichten te begroeten in de consistorie van Waardenburg.

Voor informatie:
mw. N. van Rijswijk